Bliv bogholder hos Dansk Elastomer: ansvar for digitalisering og udvikling af bogholderifunktionen

dato

Vil du være tage ansvaret for bogholderifunktionen og være med til at udvikle og digitalisere funktionen?

Så har vi en spændende mulighed hos vores kunde, Dansk Elastomer, hvor du vil varetage alle de daglige opgaver i bogholderiet med direkte reference til direktøren.

Deres nuværende bogholder går på pension efter mere end 20 års ansættelse, og vi søger derfor en selvstændig og erfaren bogholder, der kan tage over og samtidig hjælpe med at digitalisere og udvikle bogholderifunktionen.

Virksomheden er en ejerledet familievirksomhed, hvor de sætter en ære i at tage sig godt af hinanden. 

Produkterne fremstilles efter enkeltordre, dvs. der udvikles hele tiden nye emner ud fra kundernes ønsker og behov. Produkterne afsættes primært i Danmark, og 30% eksporteres til udlandet. 


Arbejdsopgaver

Som bogholder vil du få ansvar for hele bogholderifunktionen og de tilhørende opgaver:

  • Bogføre de daglige posteringer i Admind
  • Fakturere ordrer og følge op på debitorer
  • Bogføre kreditorer og foretage betalinger
  • Behandle løn via Dataløn
  • Indberette moms og Intrastat
  • Udarbejde statistikker
  • Afstemme til måneds- og årsregnskaber samt rapportering
  • Løse administrative opgaver som udfyldelse af fragtbreve og telefonpasning

Du har gode muligheder for at udvikle dig sammen med virksomheden. Det kan f.eks. være at arbejde med klimaregnskab, digitalisering af arbejdsgange eller styrkelse af deres online tilstedeværelse (web og SoMe).
 

Kvalifikationer og kompetencer

Vi søger en selvstændig, struktureret og samarbejdsorienteret person, der har blik for detaljer. Du bidrager med god energi og har en vilje til at påtage dig opgaver, hvor der er behov.
Du trives med at arbejde alene på kontoret, men har også en åben og imødekommende tilgang til kolleger og samarbejdspartnere.

Vi forestiller os, at du:

  • Har solid erfaring med alle bogholderiets funktioner, herunder erfaring med lønbehandling
  • Har en relevant uddannelse inden for økonomi eller regnskab
  • Er rutineret bruger af ERP-systemer, Excel og Office-pakken generelt
  • Behersker dansk og engelsk i både skrift og tale – og har evt. kendskab til tysk


Praktiske oplysninger

Virksomheden er beliggende i Aarup og tilbyder:

  • Et godt arbejdsmiljø, hvor de vægter trivsel og sociale arrangementer højt
  • Mulighed for at udvikle dig og sætte dit præg på virksomhedens fremtidige processer
  • En fast stilling på fuld tid
  • Løn efter kvalifikationer


Vi behandler ansøgninger løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning.


Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Assens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Temp-Team A/S - Odense, Rosenbæk Torv, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157357

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet